sobota, 18 maja 2013

po długiej przerwie :)

ostatnio pisałam w lutym... od tamtego czasu schudłam jeszcze kilka kilogramów... a od około dwóch miesięcy, dieta jest albo i jej nie ma... w każdym razie waga moja na szczęście nie rośnie :)

w życiu mi się pozmieniało, zakończyłam kilkuletni związek i zamiast siedzieć na bezrobociu mam pracę

stwierdziłam że w końcu wypadałoby coś napisać ;) trochę wracam do odchudzania czyli w planach oprócz ćwiczeń, roweru i spacerów - jest dużo jajek, warzyw i innych nisko przetworzonych produktów... dodatkowo standardowo wykluczam chleb, makarony, ziemniaki, kaszę i strączki...

a pisanie bloga bądź co bądź pomaga wytrwać w postanowieniach ;)

na dzień dzisiejszy ważę 81kg/180cm wzrostu i w planach mam do zrzucenia jeszcze z 11 kg :)


mam nadzieję że u Was wszystko dobrze ;) z racji tego że jest wcześnie - życzę Wam miłej soboty! :)

7 komentarzy:

  1. witamy z powrotem:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oponko, nie wiedziałam, że ty taka wysoka jesteś!!! No to trzymam kciuki i liczę na częste notki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, mam taką samą wagę i wzrost ;). Powodzenia życzę. Ja też się odchudzam i schudłam już 24 kg.
    Pozdrawiam,
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jaka Ty jesteś wysoka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka Ty wosoooka jesteś *______* jeśli uda ci się jeszcze schudnąć to na modelke się nadasz! powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, ale się cieszę, że wróciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To fakt, wysoka jesteś, że hej!
    Fajnie, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń