piątek, 1 lutego 2013

podsumowanie 5 miesięcy odchudzania


wrzesień: 7,3kg 
październik: 4kg
listopad: 3,9kg
grudzień: 2,2kg
styczeń: 3,2kg
łącznie: 20,6kg

postanowieniem noworocznym było schudnięcie w styczniu więcej niż 2 kg :) udało się :)

styczeń pod względem diety był chyba najczystszym miesiącem, miałam tylko JEDNO odstępstwo od diety (jeden posiłek), żadnego przesadzania z kaloriami w żadną ze stron + naprawdę ćwiczyłam... nie wiem jak mogłabym schudnąć więcej... cudownie na dłuższą metę brzmi 1kg/tygodniowo... ale trzy kilogramy w piątym miesiącu chyba nie jest tak źle :)


golonka, szpinak
(pork knuckle, spinach)

sok warzywny (marchew, seler, pietruszka)
vegetable juice (carrot, celery root, parsley root)

ten sok z warzyw jak dla mnie przebił w smaku klasyczną marchewkę z jabłkiem, na pewno będę robić go częściej :)

18 komentarzy:

  1. gratuluję! :) jest pięknie, to przecież normalne że im dłuższa dieta tym wolniej się chudnie, ale ponad 20kg to cudowny rezultat! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję <3
    czekam na zdjęcia :3
    świetny blog ;3 zapraszam do mnie do komentowania nowego postu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ekstra!! Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z miesiąca na miesiąc coraz ciężej czy z miesiąca na miesiąc nie ma już co spalać?:d
    Przepraszam ale Proszę o pomoc dla mojej koleżanki Ewy która walczy z rakiem każda złotówka się liczy , więcej informacji znajdziesz na moim blogu : http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe rezultaty, mega gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wspaniałych rezultatów, jesteś prawdziwym wzorem :) zasze jak zaglądam, widze same smakołyki musze w końcu sama przyrządzić sobie któreś z tych pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. - 20 kg ?? O jej super i musi być ogromna wizualna zmiana ! Podziwiam cię i jestem z ciebie dumna ;***

    Pyszne jedzonko :) Można jeść smacznie i jeszcze chudnąć :)

    ponad 3 kg w miesiąc ! Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry ten sok musiał być. Sama robiłaś ?

    Tak ! Ciągle coś i mam nadzieję, że taki sam będzie luty !

    OdpowiedzUsuń
  9. Też niedawno miałam golonkę :) I gratuluję utraty kolejnych kilogramów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piękne podsumowanie! *__* kilogram do kilograma i wychodzi naprawdę pokaźna liczba :) trzymam kciuki za Ciebie. napewno dasz radę,bo widzę że jesteś strasznie zmotywowana i idziesz jak burza do przodu. oby tak dalej! ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do blogowej zabawy - The Versatile Blogger :)
    Dalsze info w notce: http://a-wlasnie-ze-tak.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger-award.html

    Pozdrawiam,
    Miss 66
    http://a-wlasnie-ze-tak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No no gratuluję :D
    A tak przy okazji... To chciałabym serdecznie zaprosić na rozdanie kosmetyczne, które odbywa się na moim blogu z darmówkami: http://testowanie-produktow.blogspot.com/2013/01/zimowe-rozdanie-kosmetyczne-na-blogu.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. tak ! kolor jest niesamowity :) jak tam u ciebie ??? ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. ponad 20 kg, podziwiam :)
    sok warzywny wygląda pysznie :)
    ja niestety nie mogę go pić, bo wyeliminowałam marchewkę z diety xD

    OdpowiedzUsuń
  16. ja dziś będę wcinać wątróbkę :)

    OdpowiedzUsuń