wtorek, 8 stycznia 2013

Co ostatnio jadłam + Liebster Award

prawdopodobnie w tygodniu wybiorę się z siostrą i R wykupić karnety na siłkę, jedyne co muszę dodatkowo kupić to spodenki (najlepiej 2 pary) bo mam tylko jedne które... ujdą, ogólnie jest dobrze, cieszę się z dodatkowej motywacji jaką będzie moja siostra :) 

mogę jeszcze wspomnieć o zauważonych przeze mnie właściwościach kefiru który "robię sama" i  o którym pisałam jakiś czas temu: poprawia perystaltykę jelit/trawienie, działa tak jak reklamy opisują jogurty activia :) więcej nie zauważyłam, ogólnie czuję się bardzo dobrze :)

zdjęcia jedzonka z dziś i z wczoraj, a dla zainteresowanych to jem więcej niż to co na zdjęciach ;)



kiełbaska, ogórek, szpinak
(sausage, cucumber, spinach)


wieprzowina, ogórek, szpinak
(pork, cucumber, spinach)

pieczony kurczak
(roasted chicken)


i zostałam nominowana przez Marysin do: Liebster Award, za co bardzo dziękuję :)

Zasady
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1) Dlaczego piszesz/tworzysz bloga? 
ten konkretnie blog pomaga mi być zmotywowaną do odchudzania, mało co innego tak działa :)

2) Złota rybka może spełnić Twoje 3 życzenia jakie?
zwiedzić świat, domek w lesie nad jeziorem + widok na góry, święty spokój

3) Co sprawia Tobie radość?
tego jest mnóstwo! od ładnej pogody, przez zakupy, do spania ;D

4)Ulubiona forma aktywności?  
rower spinningowy, pływanie, spacery i... inne ;)

5) Wymarzone wakacje? 
tropikalna wyspa, hamak

6) Pies czy kot?
mieszkałam sporą część życia z kotem, teraz mam psa, oba zwierze uwielbiam :)

7) Twój kosmetyczny ulubieniec roku 2012? 
tłuste kremy ziaji są moimi ulubieńcami cały czas

8) Co cię inspiruje? 
natura, ludzie, filmy, książki, cytaty

9) Co najczęściej nucisz pod nosem?
jak już coś nucę to najczęściej jest to piosenka za którą nie przepadam a wkręciła się w głowę lub taka na którą nawet nie zwracałam uwagi że leci np. w sklepie ;)

10) Ulubiony smak z dzieciństwa?
zdecydowanie biszkopt przekładany jabłkami i polany domową czekoladą, takie ciasto robiła mi babcia i pozostało ono jednym z moich ulubionych :)

11) Idealny poranek? 
ładna pogoda, kawa z mlekiem, a ja się nie muszę nigdzie spieszyć

moje pytania:
1) grzeszek dietetyczny któremu nie potrafisz odmówić ?
2) ile masz wzrostu? chciałabyś mieć więcej/mniej?
3) idealne śniadanie?
4) uczysz się/studiujesz/pracujesz?
5) wymarzone zajęcie które dawałoby utrzymanie?
6) lubisz gotować? jeśli tak to czy masz jakieś popisowe danie? :)
7) ulubiony napój?
8) jakie są Twoje zainteresowania/pasje?
9) najbardziej niesmaczna rzecz jaką próbowałaś w życiu?
10) jakie są Twoje ulubione zajęcia gdy masz dzień tylko dla siebie?
11) możesz wybrać darmową, nieograniczoną dostawę jednego produktu spożywczego, co by to było ?

a nominuję:
http://amciam.blogspot.com/
http://bye-bye-klucha.blogspot.com/
http://centymetry.wordpress.com/
http://chocoo-lady.blogspot.com/
http://dojde-do-celu.blogspot.com
http://jestem-szczupla.blogspot.com/
http://magrezza.blogspot.com/
http://my-subsistence.blogspot.com/
http://odchudzone15.blogspot.com/
http://saurian.ownlog.com/

26 komentarzy:

  1. ale smakowicie to wygląda:) pychotka mam ochotę na kurczaczka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się naprawdę smakowicie ja bym chętnie na ta wieprzowinkę się skusił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakby zlota rybka mogla spelnic moje trzy zyczenia to bym poprosila"
    po pierwsze o sto zlotych rybek :P
    a po drugie o magicznego dzina
    i jakos by to poszlo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno odpowiem na pytania :) w nowej notce którą napiszę zaraz.

    Twoje odpowiedzi są niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja złota rybka musiałaby: uczynić mnie szczupłą, mądrą i bogatą :P

    A poza tym zdjęcia super! Masz świeży szpinak?

    OdpowiedzUsuń
  6. omniom ale smacznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wchodzę na Twojego bloga, jest po 21 i głodnieję jak patrzę na obrazki, no nie :D!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oponko, odpowiadasz za mój ślinotok. Takie zdjęcia powinny być zabronione na blogach dla odchudzających się ;) Dzięki za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za nominację, faktycznie nie musiałam czekać długo na nową pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje za nominacje juz odpowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeden lion to nie jest tragedia ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Lion to jest mój ulubiony baton na równi z nim jest snickers ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kinder bueno też lubię ale własnie najbardziej to te batony które wcześniej pisałam :)

    Kiedyś były takie dobre batony alibi

    OdpowiedzUsuń
  14. awww źle mi się patrzy, jakie to tłuste xD aczkolwiek ogórek śliczny ;d
    przegoniłaś mnie w zrzuconych kg i nie ma co gadać, mogę tylko się wstydzić :*

    OdpowiedzUsuń
  15. a dawaj, pobawię się w to :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. No właśnie ! He he co innego jakbyśmy codziennie jadły batoniki czekoladę i niezdrowe rzeczy :)

    jak tam u ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
  18. ja np sobie nie wyobrażam jakbym miała tylko kurczaka jeść. A inne mięso ? Umarłabym ! jestem mięsożercą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na kolęde :) Muszę sie przebrac i ogarnąć

    OdpowiedzUsuń
  20. robię się głodna jak widzę te pyszności :D mhmhm szpinak uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nooo czekam już godzinę. He ale w sumie mieszkam w połowie ulicy więc pewnie jeszcze minimum pół godziny poczekam ..

    OdpowiedzUsuń
  22. Nominuję Cię do Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O raaaany 23 a tu u Ciebie jedzenie na tapecie :D To chyba lepiej pójdę już spać..
    PS. Wakacje na tropikalnej wyspie to też mój letni faworyt

    OdpowiedzUsuń