piątek, 7 grudnia 2012

niestety marudnie


karkówka z cebulką, ogórek, pomidor
(pork neck with onion, cucumber, tomato)

trochę boli mnie głowa i nie mam ochoty na nic poza leżeniem, dodatkowo waga od ponad tygodnia stoi w miejscu iiii strasznie szybko robię się głodna... obiad mój miał 600kcal a po 3h znowu brzuch dawał o sobie znać! ech nie wiem co robić... czy przeczekanie wystarczy, czy w diecie coś zmienić, no po prostu nie wiem

dopisek:
po zastanowieniu, nie mam co jęczeć tylko spinać dupę, poćwiczyć, dorzucić warzyw i się nie poddawać zastojowi

7 komentarzy:

  1. moze mniejsze porcje, ale za to czesciej ^^ ?
    Pyszne zdjecie ^^ Ale dzisiaj nie zazdroszcze bo wlasnie koncze kolacje ^^ Pozdrawiam !!! Trzymaj sie, i odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś na jakimś blogu przeczytałam śmieszne zdanie, które się trzymam gdy za szybko robię się głodna
    "gdy słyszysz burczenie w brzuchu to znaczy, że chudniesz"
    i tego się trzymajmy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tydzień to jeszcze nie tak dużo u mnie już drugi miesiąc prawie i nic;(

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie, najważniejsze to nie dać się zastojowi. Bądź silna i się trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację nie poddawaj się!;)
    Buziaczki:***

    OdpowiedzUsuń
  6. dopisek <3 tak właśnie trzeba, dasz radę!

    OdpowiedzUsuń