niedziela, 2 grudnia 2012

dzień 95 ;o

śniadanie:
jajka sadzone, ogórek
(fried eggs, cucumber)

beznadziejny humor dzisiaj miałam, przez który długo myślałam o całej tonie cukru w postaci lodów, czekolady czy ciasta... ale doskonale wiem, że jak poprawi mi ona humor to tylko na chwilę...

zjadłam więc coś co polubiłam:

brukselka (180g) z boczkiem (20g) ~200kcal
(brussels sprouts with bacon)

+ mocna zielona herbata i ostatni odcinek The Big Bang Theory, bardzo skutecznie go poprawił :)

zjadłam jeszcze: trochę brukselki na maśle, mięsko z 2 udek gotowanego kurczaka (podsmażyłam na maśle) + pomidor  =  wszystkiego nawet nie wyszło 1000kcal i mało tłuszczu więc na wieczór planuję wiórki kokosowe ze śmietanką 30%  (co za dieta ;D)

dodatkowo dzisiaj sporo łaziłam i "biegałam" z psem, ogólnie jest dobrze ;)

11 komentarzy:

  1. Świetnie sobie radzisz na tej swojej specyficznej diecie;)
    Całuję:***

    OdpowiedzUsuń
  2. nienawidzę brukselki

    wiórki kokosowe ze śmietanką? brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. jest ślicznie, a nie dobrze, a jedzenie takie pyszne, aaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobię sobie jutro takie samo śniadanko;p

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze że na myślach się skończyło :) oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja sobie dziś zrobiłam węglowodanową bombę w postaci sałatki. Ryż, kurczak, fasolka konserwowa czerwona, marchewka w kostkę i groszek z kukurydzą. Coś dla odmiany, bo niedługo oszaleję od tego białka i tłuszczu. Mam żarcia na 2 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super że się nie dałaś tym słodyczom :))))

    ale za to tą brukselką tak mnie urzekłaś, że tez kupiłam, i dzis u mnie na obiad będzie brukselkowa uczta :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajj przez ta brukselke zrobilam sie glodna:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ta dieta nie jest czymś w stylu II fazy dukana?

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm... to twoje śniadanko wygląda tak apetycznie ;3 Bardzo ładnie ci idzie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajjj, nie powinnam oglądać tej brukselki o tej porze :) Też jestem fanką TBBT. Bazinga!

    OdpowiedzUsuń