wtorek, 13 listopada 2012

za bardzo się spinam tą dietą, zdecydowanie powinnam się zabrać za jakieś ciekawe rzeczy a nie poświęcać jej tyle swojego czasu i uwagi, bo to się źle skończy, frustracja będzie narastać gdy mi coś nie będzie pasowało, aż rzucę to wszystko... więc muszę zmienić swoje nastawienie, żeby był to bardziej przyjemny proces, niż przymuszanie się i obowiązek...  na pewno się uda :)

śniadanie: duże podwójne jajko, ogórek, kawa ze śmietanką

Dopisek; 17:46
posiłek 2: podwójne sadzone + pomidor

po 16 zjadłam podwójne sadzone z majonezem... same jajka dzisiaj, ale mam ochotę na mięso - więc jutro :) 

5 komentarzy:

  1. to prawda że zbytnie skupianie się na diecie przeszkadza, też mam takie momenty że za dużo myślę i w efekcie rzucam się na jedzenie. trzeba się zająć czymś innym :) trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pyszności ja też jestem już po sniadaniu u mnie były platki na mleku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie to wyglada, dobrze że jestem po śnaidnaiu :))))
    U mnie dziś serek wielski był, jajko chyba zafunduję sobie na kolację :)))
    a ja tym razem przy tej diecie zmieniłam nastawienie i na razie mnie nie męczy :)))

    Będzie dobrze innej opcji nie ma !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uważam, że diecie nie wolno poświęcać za wiele czasu bo kiedy w ogóle myślisz, że jesteś na diecie to jesteś głodna :P Ja tak mam. Dlatego teraz myślę, że nie jem czegoś bo nie chce a nie nie mogę i to nie dieta tylko taki styl życia..nowy, lepszy. Na początku było mi okropnie ciężko, ale da się to tylko kwestia nastawienia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ajajaj, mogłabym na okrągło wcinać jajka, ale są pewne ograniczenia ;P

    OdpowiedzUsuń