środa, 1 stycznia 2014

Witam w NOWYM ROKU!

pod koniec poprzedniego roku życie mi się trochę pokomplikowało a dieta w ogóle mi nie szła  + święta więc przytyłam trochę... teraz idzie ku lepszemu :) staram się ogarnąć życiowo jak dorosły człowiek 

staram się po porostu nie jeść słodyczy, ograniczać węglowodany i nie być dla siebie zbyt surową :) + więcej ćwiczę siłowo... 

w każdym razie nie poświęcam diecie tyle uwagi, myśli i starań żeby prowadzić aktywnie tego bloga, ale jednak dalej chcę schudnąć i chudnę bo jeszcze przecież nie osiągnęłam zamierzonego celu :) 

ale jak mi się jakieś potrawy nawiną inne niż jajecznica czy jajka sadzone itp to chętnie zrobię jakieś zdjęcia i Wam wrzucę :)

a ten rok będzie cudowny! Wszystkiego Najlepszego! :)


4 komentarze:

  1. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku ! <3
    Trzymam kciuki kochana, chudnij :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Czekamy na fotki. I pamiętaj - zdrowie najważniejsze. Lepiej powoli zbliżać się do celu, ale ważne że do przodu:)

    OdpowiedzUsuń