wtorek, 25 grudnia 2012

jak tam święta?

żyję i mam się dobrze ;) niepotrzebnie poluzowałam sobie z dietą aż tydzień przed świętami, koniec końców diety nie było bo jadłam sporo mandarynek, pomarańczy i innych, ale żadnych słodyczy nie było do niedzieli, gdzie upiekłam fantastyczne ciastka owsiane, a później mnóstwo jedzenia na dwóch wigiliach i dzisiaj u teściowej...  plusem jest to że ćwiczyłam, przynajmniej ;)

jutro posiedzę ze swoimi rodzicami ale już postaram się wprowadzić mini dietę :)

zaczynam również tydzień bez słodyczy, jestem optymistycznie nastawiona mimo góry ciastek, czekolady i 5 rodzajów ciast w lodówce :D (komu ja to wcisnę?) ale serio mam wrażenie, że te dwa dni jedzenia wystarczą mi na długo!



ogólnie święta spędzam bardzo miło, lubię takie rodzinne posiedzenia i dobre jedzenie, teraz jedynie muszę się postarać zrzucić to co przybrałam i dalej ;)


przy okazji trwających świąt, życzę Wam mnóstwo zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń! :*

13 komentarzy:

  1. Ja tez staram sie teraz zrzucic to co przez swieta przybralam. A jest tego 1.5 kilo. Duzo xD ... jeden dzien, i co... taki okropny wynik na wadze... :P
    :)) Super ze swieta byly radosne, u mnie tez, jesli jedzenia nie liczyc :P
    Pozdrawiam cieplutko, chociaz na dworze mroz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ehh ja mam nadzieję, że to co tak szybko przez swieta przybrałyśmy to też i szybko zniknie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta święta i dzisiaj ostatni dzień ale jedzenie zostanie i trzeba będzie je kiedyś zjeśc... heh no ale bywa. Ja tam diety nie mam zamiaru popuścić ! O nie

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja jestem w ciazy!
    w ciazy spozywczej xD

    OdpowiedzUsuń
  5. ah, jestem obżarta. niestety nie odmówiłam sobie uszek z grzybami, pasztecików i pierogów z kapustą i grzybami. kocham jeść je w święta i bez nich nie byłoby dla mnie świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My też życzymy Ci kochana wszystkiego co najlepsze;);***
    Trzymam mocno kciuki za tydzień bez słodyczy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie, że teraz właśnie wyglądam ja Patryk :)
    Trzymam kciuki za twój bezsłodyczowy tydzień :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę ci tego podejścia <3
    dasz radę to zrzucić szybciutko. będzie dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. optymistyczne podejście, to mi się podoba! :) szybciutko zrzucisz, z Twoim nastawieniem nie widzę innej opcji. cieszę się, że miło spędziłaś Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno bedą mi służyły bardzo dobrze i długo ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. ja najbardziej martwię się o kuzynkę bo zamknęła się w sobie

    OdpowiedzUsuń
  12. nie zmienia to faktu, że się martwię

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakwasow nie ma xDD Ale cos tam mi sie schudlo, wiec jest okej :)

    OdpowiedzUsuń