niedziela, 9 grudnia 2012

Jajecznica

ostatnio strasznie nudno jem i nic konkretnego, bardziej "podjadam", to migdały, to ser, to wiórki kokosowe i warzywa...na śniadanie standardowo jajka
jajecznica ze szczypiorkiem 
(scrambled eggs with chives)

próbowałam kefiru i powiem Wam że kefir jak kefir i szału nie ma ;)  poza tym ściągnęłam ćwiczenia z Jillian Michaels ale  muszę znaleźć jakiś instruktaż, jak długo się wykonuje poszczególne stopnie itp...

ogólnie trzymam się diety, nie przesadzam z białkiem i jest dobrze :)

12 komentarzy:

  1. Hej !! Nie orzechy odpadaja bo maja za duzo kalorii ^^ Ale juz jako tako mam cos w glowie, troche wymyslilam troche mi podpowiedzialy dzewczyny, czyli konkretnie jajko gotowane marchewka gotowana... moze jakas salatka... jourt, troche owocow pokrojonych. Oczywiscie wszystko w pudeleczkach :)) i tak za duzo nie bedzie bo ma 250 kcal, przeciez bede siedziec 36 godzin, zadnych czwiczen, nic !
    Jajecznicza pysznosciowa :P Przez ciebie caly czas chce mi sie jajow :D Bardzo lubie ale jem tylko 2 na tydzien :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi narobiłaś ochoty na jajecznicę
    niedziela bez jajecznicy to stracona niedziela a ja dzis nie mialam czasu by ja robic
    chyba jutro sobie ukrece :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że idzie ci dieta, tak trzymaj!;)
    Całuję:***

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :)
    co do zgrabnych dłoni to się zgadzam :P
    ręce mam całkiem seksowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    O JM słyszałam same dobre rzeczy, mam nadzieję, że ci się wszystko uda :)
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm uwielbiam jejecznicę ;) szczególnie z papryka i czosnkiem albo z pomidorem i szczypiorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i cudownie!:) boże, jak ta jajecznica dobrze wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tak się polenić w zimne wieczory :) Szczególnie, że chyba mnie bierze jakieś przeziębienie.

    Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja uwielbiam kefir :)) w sumie prawie codziennie pije - niezły zapychacz :)
    a ja tez przymiedzam sie do Jillian - a znalazłaś wszystkie filmiki na wszystkie dni?

    OdpowiedzUsuń
  10. wczoraj tu byłam i mało brakowało a u mnie też na śniadanie byłaby jajecznica :) ale w końcu zdecydowałam się na owsiankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gdybym ja jeszcze miała czas na lezenie a tu muszę się uczyć i zrobić prace ;)

    OdpowiedzUsuń