czwartek, 29 listopada 2012

podsumowanie 3 miesięcy odchudzania

muszę powiedzieć, że dogoniłam swój pierwszy rekord w długości odchudzania - 3 miesiące - dłużej nigdy się nie odchudzałam, już kiedyś pisałam, moje diety po tamtym rekordzie zawsze kończyły się na 3-5 tygodniu, więc to tym bardziej duży sukces, z którego jestem zadowolona :)

dietę zaczęłam 29 sierpnia 2012 r. po około tygodniu czy dwóch z limitu 1500kcal, zmieniłam ją na niskowęglowodanową gdzie tak naprawdę ciężko kalorycznością dobić do 2000

we wrześniu schudłam: 7,3kg
w październiku: 4kg
w listopadzie: 3,9kg
łącznie: 15,2kg

dodatkowo ostatnio robiłam sobie badanie krwi (morfologia) i wszystko jest dobrze, jedynie hematokryt (stosunek wszystkich elementów morfotycznych krwi do całej objętości) miałam 0,1% poniżej normy, więc tak naprawdę krzywda mi się nie dzieje i jak już odpisałam na jeden komentarz, w drugiej połowie grudnia planuję zrobić dodatkowo lipidogram...

a co do dzisiejszego jedzenia
śniadanie: udko kurczaka, awokado, ogórek, pomidor (zdjęcie brzydkie wyszło więc nie wrzucam ;o)
obiad: nigdy nie wiem jak przetłumaczyć 'kotlety mielone' na angielski
kotlety mielone (mięso mielone, jajko, cebula, przyprawy), ogórek, papryka, pomidor
(hamburgers (ground meat, egg, onion, spices), cucumber, pepper, tomato)

kaloryczność obu dań jest w granicach 1000kcal, jeszcze czeka mnie kolacja... do tej pory zjadłam około 50g białka, przynajmniej tak mi pokazał kalkulator (zapotrzebowanie na białko można wyliczyć: od 0,8 do 1,0g na kilogram masy ciała) lub więcej, w zależności od wagi, wzrostu, wieku, aktywności fizycznej...

8 komentarzy:

  1. ślicznie Ci idzie! gratuluje zrzuconych kilogramów, możesz zmienić w ramce po prawej na 15 :) tak dalej! ile jeszcze chcesz schudnąć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zrzuconych kilogramów:) Odchudzamy się praktycznie tyle samo czasu ja od 27 sierpnia a schudłam o połowę mniej, ale mój organizm chyba tak szybko już nie pracuję jak za pierwszym odchudzaniem które trwało rok. Życzę dalszych sukcesów, dobrze że badania w normie, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, dobrze robić takie podsumowanie, od razu widać jak na dłoni czego człowiek sam dokonał i z czego moze być dumny :)))
    SUPER, GRATULUJE :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja!! Super Ci idzie :) Przepisy super, chyba kilka wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. FANTASTYCZNY efekt, gratuluję! :) trzymam kciuki żeby było tak dalej, 15 kg w trzy miesiące to naprawdę imponujący wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje ;) oh jak Ci zazdroszczę wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobrze ;) wieczorem bedzie nowy post ;) zapraszam www.zdrowiemodauroda21.blogspot.com i gratuluje sukcesu w odchudzaniu :) 3mam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne wyniki:)

    OdpowiedzUsuń