niedziela, 25 listopada 2012

miła i niby leniwa niedziela

wstałam o 7:30, sporo się dziś też nasprzątałam, mimo brzydkiej pogody mam całkiem udany dzień :) jedynie ból kolana utrudnia mi życie i robienie squatów...

śniadanie: sadzone, pomidor, można się też paru skwarek dopatrzyć ;)

2 posiłek: uwielbiam surówkę z białej kapusty!!! a ta wyszła mi nieziemsko dobra, mimo beznadziejnego oleju który powinnam wyrzucić a nie trzymać i kupić w końcu oliwę z oliwek i olej lniany... ale i tak dobra jest :D (kapusta, marchew, sól, koperek, ocet jabłkowy, olej)

obiad: sadzone, boczek, pomidor (dużo smaczniejsza wersja jajka w porównaniu z wczorajszą kolacją)

na kolację pewnie zjem tej surówki :), wczoraj jeszcze dopchnęłam wiórkami kokosowymi, a dziś na wadze 800g mniej! i 200g dzieli mnie od 15kg normalnie cuda się dzieją :D

i kilka internetowych 'ciekawostek':



8 komentarzy:

  1. mniam! ocet jabłkowy <3 jak zawsze piękne zdjęcia, aż chce się gotować i jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia rzeczywiście bardzo ładne! Cieszę się, że tak ładnie ci waga spada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że pytam tutaj, ale czemu zdecydowałaś się na dietę niskowęglowodanową? To jest podyktowane stanem zdrowia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawia mnie po prostu jak to wygląda w dłuższym, długofalowym rozliczeniu, bo mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że czerwone mięso to jeden z najsilniejszych karcynogenów czyli czynników odpowiedzialnych za wywoływanie raka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejkooo !! Pyszne zdjecia... bede musiala odwiedzac cie w dzien, nie pod wieczor, bo az mi w brzuchu burczy... i patrze i patrze na zdjecia... xDDD
    Tak, schudla az tyle :)) Przynajmniej tak pisze na swoim blogu. tez do tego daze, na razie za mna jakiestam 25kg, a przedemna 35 kg xD wiec, uwierz, dluga droga, i malo jedzenia + duzo potu, i wszystko jest mozliwe.
    no i gratuluje ze waga tak pieknie spadaaaa !! No cycus normalnie ! Oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale waga ci spada, tylko pozazdrościć;)
    Całuję:**

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko pozazdrościć.. :)
    3maj się kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje zdjęcia sprawiają, że tak oto jem oczami. Ach!! :)

    BRAWO ZA SCHUDNIĘCIE <3

    OdpowiedzUsuń